tja

äre fest? äre fest äre fest äre fest ?

har precis fått se den roligaste filmen jag sett i mitt liv.
kukligan volym 2.
kukligan bestod av min bror o dom jävlarna.
i filmen visar dom största brevlådsexplosionen någonsin,
dom visar hur dom snor flakmoppar o golfbilar på öarna,
hur dom kör med dom ner för trappor o stuntar i diken.
hahaha det var tamig fan det roligaste !
dom är fan sjuka i huvudet hela jävla bunten ...
haha aa där snackar vi om att spåra.
freija du ska få se filmen nån gång, det roligaste verkligen.
din bror är btw råschön i filmen .. hhahaha

aja. va hos naprapaten förut.
det gick ... inte som jag hade tänkt, haha.
hon kunde inte knäcka rätt min låsning för att den satt så hårt, typ.
låsningen va typ för stor, så man behöver fler behandlingar.
så jag har fortfarande ont. o d et suger verkligen.
får inte träna på hela veckan typ, om det inte blir bättre.
ska på behandling på fredag igen...

har inge plugg heller för den delen, så jag venne vad jag ska göra.
jobbigt att inte ha nåt o gö liksom ... det händer så ofta nu för tiden


Kommentarer
Postat av: läääääjsa

eeeeeeeeeh fin bild typ..........

2011-02-02 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0