tisdag 18/1

hello sunshines !

har lite dåligt samvete för att jag bangar skolan en sån här dag.
det är ju egentligen dessa dagar som är värda att gå på.
fast å andra sidan, jag har en lektion som jag kan göra hemma.
o jag tror inte att jag behöver oroa mig för att få hög frånvaro av en lektion.
hehe.

tog en riktigt lång sovmorgon idag.
vid halv 11 kom bebisen in o gosade med mig.
hon är så goooo ! åh.
just nu sitter hon o njuter av solen i mitt fönster,
o hon har suttit där i typ 20 minuter.
åh vad hon är gottig.

idag ska jag som sagt plugga hela dagen.
engelska, samhäll, lite info layout o företagsekonomi.
jag ska även träna ikväll, o förhoppningsvis sola :)
blir grymt.
pusspå det !

 
nu önskar jag att min systemis inte var inlämnad ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0