söndag 9/1

mmm sen i fredags då
va me läjjsa hela fredagen
vi va ute o åkte lite pulka o ba chilla hela dagen
rätt mysigt
hon nanade här också, gottt.

igår jobbade jag 12-16 o sen åkte jag hem.
åt lite middag, fixade mig lite o drog till cass.
där va även felli ! så va vi där lite o tog bussen kvart över åtta.
när vi kom till torget fick cass åka hem igen, hon mådde illa.
stackars.
aja, vi åkte iaf till lisa i fellis klass o mötte upp amie o frida på vägen.
va hos lisa en stund med lite trevligt folk, det var rätt chill.
alla utom jag o sara typ drog vidare sen, men vi åkte hem.
så kom mamsen o hämtade mig, sen vare nana.

idag jobbade jag 12-15, helt okej.
fick gå tidigare också o de va niice.
papi kom o hämtade mig vid bussen o jag åkte hem.
käkade lite, o nu har jag precis duschat.
sitter med en inpackning i håret,
tror att jag kommer va råsnygg imorgon. bra va ?
haha. lisa du fattar vad jag menar ...

btw, jag o beatrix har bokat biljetter till rihanna !
fatta nice. stockholm 1 november.
rätt långt kvar, men fan va kul det kommer bli !
så ska vi fira beas födelsedag där också.
kommer bli grymt. puss på det !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0