söndag 30/1

god morgon.
idag mår jag          .
sista ordet är obetydligt. jag mår, det räcker.

sjukt rolig kväll igår verkligen !
fixade mig hos freija med henne, det va nice.
vi drog oss mot felicia där massa tjejer från hennes klass var.
förade lite, drog till emil i fyra taxibilar.
var hos emil ett tag o det  var trevligt !
åkte skåpbil därifrån ... med freija felicia o sara
jag, frey o felli hoppade av vid burger king vid radiomotet
hade så jävla roligt där inne, det var sjukt
personalen var helt lost (som flamingos ba ?!) o gav oss nuggets.
vi beställde en var, men det fick man inte.
ändå fick vi varsin. o pommes. o cola. så jääävla gotttttt vare !!!
träffa en jävla taxichaffis som körde oss till nils
disco hela vägen, han var råskön.
kom till nisse o dansade. alla dansade, o alla sjöng. fan va nice det var
fan vad kul vi hade. vetefan vad so hände hos nisse egentligen
hur länge vi va där, det var typ länge.

kom hem halv 5 iaf, o nu är jag trött.
ska va på torget om 3 timmar, tagga match.
innan dess ska jag försöka få i migfrukost.
bilder lovar jag kommer senare. ocensurerade.

pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: frey

hahahahahaha

love

2011-01-30 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0