söndag 16/1

oj .. har jag inte vart inne här sen i måndags ?
vad dåligt av mig

veckan har gått sjukt snabbt faktiskt.
i tisdags åkte jag till gymmet efter skolan o pluggade.
sen tränade jag o aaa det var en bra dag.
i onsdags hade jag värsta dagen ever, sån jävla fml-dag.
åt helvete med den.
breddmöte på kvällen iaf o det gick ju rätt bra, tror jag !
i torsdags slutade jag tidigt o jag åkte hem o pluggade.
på kvellen tränade jag o dä va gottttt.
i fredags åkte jag till vittra när jag hade slutat.
träffade min underbara saknade freija !!
åh vad jag har saknat henne.
vi åkte in till stan, åkte hem vid halv 7.
käkade thai, köpte godis o hyrde film.
gottade oss hela kvällen/natten hos mig, det var grymt.

igår vaknade jag med freija o ester bredvid mig.
gick upp o skottade o stekte pannkakor, sen väckte jag frey.
vi käkade o lite så, sen vid 4 drog jag till jobbet.
jobbade 5-9 o mamsen kom o hämtade mig.
vi käkade lite plockmat till middag o gottade oss,
sen gick jag o la mig rätt tidigt. var helt slut ! haha.

idag sov jag till halv 12 typ, gick upp o käkade frukost.
har städat hela mitt rum nu o om en timma ska jag åka.
först hämta böcker på biblioteket, sen spela match !
sjukt weird att spela mot heid i heidhallen ...
o vi har bara 8 spelare. lägga ner bredden ? jag tror det.

yep där fick ni min vecka i ett enda fint inlägg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0