onsdag 5/1

häjjsann alla goingar !

igår hade jag en grym dag med världens bästa bea.
vi träffades vid 12, åkte hem o bakade kärleksmums.
dom blev så perfekta. tror aldrig att vi har gjort nåt godare !
(o då vill jag lova att vi har bakat en jävla massa genom tiderna !!!)
sen gjorde vi middag o efter det åkte vi in till stan.
kollade på frölunda-luleå o hade hur kul som helst.
en eloge till beatrixx som lyckas sträcka sig i låret när hon ska dra loss sin jacka.
sin jacka som fastnat i stolen. bra bea !
vi ville ha glass. så kom ingen glassgubbe.
vi gick o köpte popcorn o bilar istället.
trofan att glassgubben kommer då.
så jag va tvungen att köpa glass också.
o bea den jäveln hade köpt stor popcorn.
så där satt vi, mätta o belåtna. mätta o väldigt mätta.

kom hem, kollade what happens in vegas.
har sagt det förut, men jag säger det igen:
jag är kär i ashton kutcher !!!!!!!!!

idag chillade jag hela morgonen me min lelle bebis.
sen åkte jag o jobbade, o jobbade i typ 6 timmar.
kom hem 11 .. aa rätt ochill. är astrött.
har knappt hunnit andas sen kl 5. men så kan det gå.

när jag kom hem hade mamma såpat mitt golv också.
så himla feeint blev det ! o jag saknar lisa. jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0