onsdag 26/1

hajjhajj !
var det i söndags jag inte kunde sova ?
tror det ... sov fem timmar den natten.
alla som känner mig vet att jag behöver 8 timmar, minst varje natt.
jag var inte riktigt en människa på hela dagen.
men det gick väl bra det med !

har faktiskt haft en jättebra vecka hittills.
har verkligen gillat våra luncher.
i måndags hade jag, tp, vendela o hanna en grym diskussion.
eller typ .. rolig. intressant. hmm. aaaa.
sen igår drog vi till deli and coffee alla tjejer o käkade.
jättegottttt o jättemysigt.
idag hade vi också massa kul saker o prata om.
har haft extremt långa luncher också, lektionerna har slutat tidigt.
aaaaa för den som ville veta då.

annars ? jo det är bra. jävligt trött faktiskt.
har extrem träningsvärk i mina lår .. det gör ont.
på tal om att träna så ska jag på träning me bredden snart.
eller aa, om 40 min ska jag dra mig hade jag tänkt.

en annan sak, jätterandom ba, är att jag har funderat på min lilla blogg.
va över på mac hela tiden o ta massa söta webcampics så att den blir lite roligare.
eller ta bort lösenordet .... fast jag ve tinte.
freeija jag vet att du läser, kan du inte slänga en liten kommentar ?
skulle vara gulligt.



detta kan vara något av det roligaste.
ska berätta allt nån gång. typ sen. eller imrogon.


Kommentarer
Postat av: freuy

hääj häreja

fattar inte riktigt meningen:

va över på mac hela tiden o ta massa söta webcampics så att den blir lite roligare.



men aa, ta bort lösenordet så kan du bli famous osånt. ehehheeh posss

2011-01-26 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0