onsdag 19/1

tja.

idag är det onsdag. jävligt chill onsdag, faktiskt.
för en gångs skull.

tyska, sen omprov i info layout. hoppas fan att det gick bra !
saker som jag vet att jag gjorde fel på sist gjorde jag iaf rätt på nu.
det är ju bra iaf. hoppas gödel blir glad.
sen vare försäljning o service, med projekttid.
så jag o lisa drog in till stan o gjorde vad vi skulle + käkade lite.
drog till skolan, pluggade engelska o hade sedan engelskalektion.
sen vare bara fe o idrott kvar ! :D woho
rätt chill idrottslektion ocskå.

papi kom o hämtade mig vid bussen o vips så var jag hemma halv 6!
underbart verkligen ....
har vart hemma i en och en halv timma o kan inte plugga.
kan inte koncentrera mig, det går inte.
samhällsseminarie imorgon eller vad man ska kalla det.
fe slutprov på fredag. rätt onice faktiskt. men jag ska göra anita stolt !

aaaa, träning me bredd1 om en timma.
blir bra. tror jag. verkar bli sådär med prag ...
som det ser ut nu iaf. hoppas att det löser sig !
puzz


go bild innan omprovet .. eh ah fast nä


här är en zöt bild från i måndags .. eh ah fast nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0