måndag 31/1

en månad sedan det var nyår. chill.

igår ...  haha.
nä men jag hade ont i ryggen när jag vaknade.
en sån låsning jag får ibland, som gör det väldigt svårt att röra sig.
det börjar lite lätt, o blir sedan värre o värre.
likadant vare igår. lite ont till en början.
efter matchen var det lite värre, när jag kom hem var det åt helvete.
resten av kvällen kunde jag inte röra mig.

det var mycket bättre idag när jag vaknade,
men jag ska ändå till en napprapat nu o fixa till rygghelvetet.
har behövt det ganska länge men nu är det alltså dags, haha.
mami kommer o hämtar mig snart o så åker vi,
sen kör hon mig till skolan.
började ändå 12 idag så jag missar bara en teater o samhällen typ.

jaja, nu får jag sätta fart.
pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0