måndag 3/1

ojojoj nu vare längesen !
har hunnit med en hel del !

börjat jobba på scandinavium.
det är jätteroligt !
har vart där 3 gånger o det är grymt.
har vart på släktkalas .. inte så intressant kanske.

har firat nyår men det blev inte riktigt som jag tänkt.
tror inte att jag är nöjd med det alls faktiskt.
jag var alldeles för stressad hela tiden o kunde inte ha kul.
kände att jag behövde hålla koll på allt hela tiden.
tråkigt med folk som spyr osv.
lite för många osm var här också kanske.
men tolvslaget var i alla fall grymt ! riktigt roligt faktiskt.
o mam o pap var inte så sura heller så allt var ju helt klart värt det.

har hunnit med en enorm storstädning av huset, haha !
har varit på ikea, har hunnit vara sjuk o bli frisk (?) igen.
har hunnit jobba lite till !

o aaa idag har jag jobbat hela dagen. det har vart kul !
ikväll ska jag hem till elinpelin o äta choklad o gotta.
det blir jättebra.
imrogon ska jag vara med beatrixx. det blir grymt.

bilder kommer ... snart. hehe !
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0