måndag 17/1

idag fyller världens bästa felli år !
grattis min älskling !

denna dagen har vart heltokejbra.
chill lektioner i skolan, klar med mattte o tyskaläxa.
åkte på dirren från skolan till jobbet.
jobbade i tre timmar, mami kom o hämtade mig.
kom hem, kollade handboll, käkade lite.
har pluggat lite också.

idag bestämde jag mig även för att stanna kvar i bredden.
det känns bra. väldigt bra.
bredden är fan det bästa laget som finns,
o vi kommer ha så jävla roligt i prag !
tror inte att jag kommer ångra mig.
dessutom finns heid kvar om jag gör det.

imorgon ska jag btw vara lite busig.
har en lektion o jag orkar inte ta mig till skolan för att gå på den.
känns onödigt, kan plugga engelska hemma.
så jag kör en pluggdag hemma imorgon. rätt gott.
åker o tränar på kvällen också, mmmm love it.

då vet ni det ! pöss på er


min bästa vän o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0