måndag 10/1

fan, för en gångs skull är jag glad att det är måndag !
den tionde januari, time for my new life !
har ju min period, 10 januari-10 juni.
jag ska lägga ner mer tid på skolan framför allt,
jag ska plugga mer o koncentrera mig mer.
planera min tid bättre och träna mer än vad jag gjort nu i höst.
känner att denna 5månadersperiod ger mig en bra chans.
aaaa detta kommer nog bli jättebra !

skolan idag då, kul att träffa alla igen !
sjukaste ovärdaste håltimman i en och en halv innan tyskan,
o vet ni varför ? jo, vi hade ingen tyska.
lite ganska mycket fml på den.
jävligt oflyt med spårvagnen o bussen hem också,
ännu mer fml. var jättearg.
men åkte hem o pluggade iaf, sen drog jag till gymmet.

imorgon flyttar jag in där efter skolan, o bor där i några timmar.
hinner inte åka hem innan jag ska dit igen,
så jag tar med mig laptopen o lite böcker o pluggar o äter där innan passet.
FAN VAD JAG ÄR DUKTIG !
aa känn på den era jävlar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0