l y c k l i g

idag är jag himla lycklig, vet inte varför

haft en jättebra helg !
myste me mami i fredags, de va gott o välbehövligt.
var helt slut efter den helvetesveckan i skolan.
igår åkte jag till ikea me mamsen o jill o fixade lite saker.
sen åkte vi till stan o efter det drog jag dirr till jobbet.
jobbade från 14-18, sen kom värra o hämtade mig.
fixade mig i bilen o värra körde mig till frida i partille.
där vare klassismiddag med tjejerna, så himla mysigt verkligen !
älskar våra goa tjejer i klassen.
vid 11 drog vi till erik o va där ett tag, det var träävliigt.
lisas bror körde hem mig, centerchaffis. haha !
gav honom lite center o så, haha.

idag träffade jag bestismalin på torget för en fika.
sen blev det lite oldtimethings à la sofia o malin.
sånt som verkligen får en på riktigt bra humör ! love u horsie

sen kom jag hem o har gottat mig framför teven.
underbar handbollsmatch, sverige är så jävla bra !
åt av victors mumsiga kanelbullar o kollade på solsidan.
på tal om just solsidan, finns det nåt roligare ?
helt seriöst, det kan vara det roligaste jag sett.
allt är så jävla bra, haha !

imorgon börjr vårterminen. går mot ljusare tider.
fan, bara en termin kvar ! inte så jobbigt.
puss på det !

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0