fredag 28/1

häjjjj !

igår var en jobbig dag.
först skolan, sen jobba till åtta, sen kolla resten av matchen, sen hem.
jag var jättetrött då. o irriterad.

idag var jag gladare.
heltokejdag i skolan o pannkakor i bamba.
då mådde man bra vill jag lova !
slutade runt två o det är rätt gott att fjäska lite.
åkte till stan o köpte presentkort åt victor, sen till torget.
jag o lisa alltså. käkade lite, sen kom emelie.
vi drog till hemköp o dit kom hanna, så köpte vi massa gottis.

kom hem, gottade oss me pizza till handbollen.
åt gottis o kollade på titanic.
fruktansvärt sorglig film. tänk vad hemskt det var förr ..
dom älskar varandra o har verkligen hittat en kärlek,
men dom "får" inte älska varandra på grund av deras ekonomiska situation typ.
hon är rik o han e fattig. jättesorgligt.

undra vad man själv hade gjort i en sån situation.
alltså, när man vet att man typ kommer frysa ihjäl.
hade man kämpat o försökt överleva, eller hade man gett upp ?
jag tycker nog att det är typ bättre att brinna upp.
man blir ju medvetslös av gasen o känner inte lika mycket tror jag inte ..
tänk vad hemskt att bara ... frysa ihjäl
nej, jag får verkligen hoppas att jag slipper det.
vill helst bara somna in o aldrig känna någon smärta,
fast det känns typ som att jag kommer bli mördad eller dö i en flygkrasch.
jaja, vad vet man ?

fan vad depp det blev, hahah !
nä, inge depp här inte. nu ska vi va goa o glada
leka lite me bebisen kanske :)  puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0