fredag 21/1

hajjhajjjj !

idag äre fredag, jävligt gött.
tråkigt att jag är helt slut efter veckan bara ...
o framför allt helt slut efter dagen !
började med slutprov i företagsekonomi.
satt med det provet i nästan två timmar.
chill ? nä inte direkt.
sen vare lunch, o efter det betygsamtal med gödel.
hon hade inte ens rättat mitt omprov den jäveln.
men jag var grym på det o fick massa poäng.
woho. undrar varför det kallas betygsamtal ..
fick inte ens reda på mitt betyg.
var lite ond o kryddade mitt ig också.
sa att mina föräldrar hade bråkat mycket o att det hade vart jobbigt hemma då.
hehe. lite hemskt att ljuga om en sån sak, men det sa jag.
o hon försod. o tyckte synd om mig. hähä. bra sofia !

åkte till vasaplatsen o mötte upp elin.
vi gick till deras skola, o där träffade jag även frey.
sen kom felli o efter ett tag åkte vi till stan.
frey kom o vi satte oss på cappuccino nåra timmar.
jättegottit. sen kom cass o sara, o senare även amie o elin.
det va myyyyz ! sen åkte vi hem o nu är jag trött.

a, det var min dag det.
imorgon ska jag till ikea, sen ska jag jobba och slutligen på middag.
middag hos frida som fyllde år igår ! hihi
aa, det blir nice. pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss






gottis på fredagsfikat idag :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0