why god, whyyyy ?!

hahaha asså ni fattar inte vad som hände igår !
när vi kommer till flygplatsen för att checka in,
så säger han att vi är en minut sena med det och inte får.
asså VA ?!
vi hade fan stått i kö i typ en halvtimma,
det är la fan inte vårat problem att dom är långsamma ?
så tro det eller ej, men vi missade planet hem.
hahahah asså det var nog det största jävla skämtet jag har vart med om.
det fanns inte så mycket mer att göra än att köpa en ny för 1000 spänn ...
sjukt ovärda pengar, på grund av deras jävla oserviceminder-personal.
men yeee, planet skulle iaf gå hem 6.55 idag,
så vi fick spendera natten på det äckliga flygplatsgolvet.
det var svinkallt o jätteobekvämt o vi kunde inte sova,
haha när vi satt där imorse o hade checkat in o allt kunde vi inte sluta skratta.
det är så jävla ironiskt, hela situationen är ironisk.
hahahha varför händer det bara mig o freija ?
vi har en liten aning, men ni får inte veta den än.
karma is a bitch, right ?
-
har iaf sovit hela dagen nu me min bebis,
hur skönt som helst. pap väckte mig för en stund sedan,
för att jag ska kunna somna ikväll också.
ingen risk att jag inte skulle kunna ?
jag ska självklart skriva om själva resan också,
lägga ut massa bilder o så. men jag orkar verkligen inte nu,
så ni får stå ut ett t ag till !
kan säga att det har vart helt AWESOME i alla fall !
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0