what happned ?

blöööö fan va seg jag blev.
trött o seg o lite smådepp.
kanske beror på att jag typ ska till skolan imorgon ?
jag ska gå en mattekurs på donner,
matte-intensiven. typ förberedande inför matte b,
jag tror att det kommer bli jättebra för mig !
matte är inte direkt mitt starka ämne,
så istället för att kämpa som fan med det sen när det väl gäller,
så har jag ett litet försprång o förstår allt lite lättare.
förhoppningsvis blir det så iallafall, haha !
har bara hört massa bra om denna kursen,
så jag hoppas verkligen att det kommer att hjälpa mig :)
fridis ska också gå den, så då behöver jag inte va ensam heller :)) hihi.
-
ye, vad händer annars ?
hade velat hänka frey o saris till stan,
men jag ska ju fan upp tidigt o allt sånt imorgon,
så jag bangade det.
fan vad jag inte vill att sommarlovet ska ta slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0