torsdag 18/8

hej mina kära vänner !
-
hade en riktigt bra kväll med elin igår,
vi var ute o promenerade o köpte gottis,
sen låg vi i soffan hela kvällen.
-
när jag hade vaknat gick vi ut o la oss i soffan igen,
kollade på top model o lite så.
fortsatte äta chips o dricka hallonsoda, hehe.
john kom också, det var myyyys !
har inte träffat honom sen partille cup typ.
-
men nu är jag hemma, elin skulle till stan.
ska in till stan senare i eftermiddag,
äta middag me andrea o lisa ! myyspyys.
har inte träffat andy sen gårdsfesten ..
SJUKT det är fan två månader sedan imorgon !!!!
whatafuckkkk...
-
ye, nu vet jag inte vad jagska göra.
lägga mig ute i solen o gotta kanske.
puss !
denna låten är SJUKT bra !
inte alls vanlig lady gaga-stil, mer country.
gillar den jättemycket, o videon är grym.
check it out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0