tisdag 30/8

hejsannnnn
-
haft en bra dag ?
det har jag !
började åtta med tyska,
det var kul att träffa inger igen haha !
hon är fan den skönaste läraren jag har haft.
blir så glad av att träffa henne.
oj vilken tönt jag låter som...
det är jag inte ! men jag älskar inger :))
sen vare näthandel me gödel,
en jävligt chill kurs än så länge.
vi sitter typ o skriver om twitter o bloggar,
kollar på klipp på youtube o sånt ..
haha !
sen vare bransch o produktkunskap eller nåt sånt,
det är typ som uf.
eller det är i det ämnet vi gör uf nu.
-
slutade 20 över 12, då drog jag in till stan.
mötte upp elinpelin o käkade lunch,
sen fixade jag nåra grejer på stan o sen drog jag hem !
träffade koffe på bussen så jag fick skjuts från sands också,
det var rätt gött :))
-
nu ska jag göra en engelskagrej vi har till imorgon,
o läsa lite företagsekonomi.
vi hörs senare !!
hade på mig en ny topp från rabens idag,
how do you like it ?
i love it ! soffystyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0