tisdag 16/8

hej mina fina !
-
nej, jag drev igår.
oskar linnros var inte grym,
men jag älskar honom ändå.
jag åkte dit för att få lite umgänge,
det är något jag har saknat dom senaste dagarna haha ..
men vi hade riktigt trevligt ändå,
även fast hans konsert på göteborgskalaset förra året var bättre.
fast jag klagar ändå inte på genom eld,
har han gjort nån bättre låt ?
tror inte det .. förutom när han var en del av snook då,
snook var fan det bästa någonsin.
aaja, han är snygg iallafall o jag ska gifta mig med honom, punkt slut.
-
ye, matteintensiven idag !
tiden har gått långsamt o jag har var trött,
men det är fortfarande bra.
en dag kvar, sen har jag en veckas sommarlov kvar.
var tog sommaren vägen förresten ?
-
nu ska jag vara lite vuxen.
jag ska städa, tvätta o sen åka till gymmet.
what's up ? nää fyfan va tråkigt.
fast det ska bli gött o träna.
en annan bra sak med igår var att jag fick träffa massa skönt folk.
saknade personer. typ bea o jacob. ååh.
-
nej, nu har jag saker o göra ! vi hörs sen !
haha åh jag minns denna ... så jävla ful är den,
men den är så underbar. en bild säger verkligen mer än tusen ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0