svar på fråga

haha är du så dålig på matte så att du går sommarskola? pinsamt
-
hahahaha detta var typ det roligaste jag sett i hela mitt liv
hahaha alltså du som har skrivit detta, är du seriös ?!
vet inte ens ad jag ska säga haha ...
jag är ingen jävla stjärna på matte, det har jag aldrig påstått.
hade jag varit det hade jag inte gått matte-intensiven.
men detta är verkligen ingen sommarskola för att man får ig typ,
utan det är något man kan välja att göra själv,
alla kan göra det oavsett betyg.
den kursen jag går är matte b, vilket innebär att vi går igenom hela kursen på en vecka.
alltså vi jobbar matte som vanligt,
vi har två lärare på typ tolv personer.
vi har genomgångar o vi räknar, vi läser liksom matte b på en vecka.
jag går denna kursen för att kunna hänga med bättre i skolan sen,
för att slippa tycka att allt går för fort och för att slippa hamna efter.
matte b är inte en enkel mattekurs så aa ..
jag fattar inte varför jag ens ska behöva "försvara" att jag går denna kursen,
jag gör det för min egen skull, endast.
och det är ingen som har tvingat mig att gå, jag har valt det själv !
hahahah hoppas verkligen att du fick svar på din fråga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0