söndag 21/8

åhå.
hej.
-
fy i helvete vad jag är trött idag !
hade iaf riktigt kul igår !
började hos hanna dit det kom massa folk,
sedan drog jag, felli, frey o elin in till stan.
var på bar himmel en stund,
sen träffade vi jesper som löste vip till oss på storan,
hahaha så jävla nice !
undra va vi hade gjort utan honom asså ..
slapp inträde o allting, sjukt gött.
-
idag vaknade jag och låg på en mars.
yep. fresh as hell.
sen vare ba att tagga ett 8timmarspass på donken.
fyfaan verkligen !
hade kunnat må bättre idag,
o ett jävla pass på det ... nää det är inte ens lugnt.
för att inte tala om den jävla haggan till arbetsledare.
alltså jag hatar henne !
hon är så jävla däven, så sur o grinig.
jävla hagggggga jag ska skjuta henne nångång !
-
men nu .... sängen.
vi hörs imorgon
den ser ju god och vanlig ut, men ..
.. den är helt jävla platt. haha orkar inte
så jävla ful är jag också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0