söndag 14/8

hej !
förlåt för sjukt dålig uppdatering idag + igår,
men det är lite svårt att få tiden att gå ihop.
-
igår va vi hos frey o chillade på kvällen,
käka kladdkaka, kollade wildchild o the last song (fruktansvärt sorglig)
o vid 12tiden åkte jag o frida hem till mig.
vi nanade ganska tidigt, vi skulle ju till skolan idag hehe.
jag blir verkligen bara mer o mer nöjd med matte-intensiven,
det är så jävla bra verkligen !
jag lär mig jättemycket, o lärarna är super.
kan vara det bästa o mest ambitiösa valet jag nånsin gjort.
aa, så nöjd är jag faktiskt !
o ni kommer få höra det varje dag denna veckan, haha.
för att inte glömma lunchen, den är galen. fan va gott det är ! haha
finns ingenting negativt att säga om detta alls !
-
efter skolan idag drog jag o frida in till stan,
satte oss på eh vallgatan o pluggade.
fick jättemycket gjort, känns skönt.
mam hämtade mig på torget efteråt, o nu är jag hemma.
vet inte vad jag ska göra ikväll,
antingen kommer frida hit eller så ska jag till gymmet o sen tvätta lite ..
haha jag har typ inga rena kläder nu,
min tvättkorg svämmar över.
jävla victor, var han tvungen att se till att vi skulle tvätta själva ?!!!??!
-
har tyvärr inga bilder,
så ni får en söt bild på mig o frida istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0