sa jag tvätta ?

jag menade förstås dega resten av dagen o inte gö nånting.
nej, det gjorde jag inte.
men det var så det blev. förvånad ?
inte jag heller.
imorgon måste jag verkligen tvätta.
o städa. freija du vill inte ens veta hur det ser ut i mitt rum.
-
har iaf käkat jättttttego frukt,
perfekt färsk mango med hallon o jordgubbar.
lite delicatobollglass på det med, mmm ååh yumm.
som grädde på moset låg jag i soffan o fick allt serverat,
plus att vi kollade på the tourist.
den filmen är jävligt bra faktiskt.
har ni inte sett den så gör det, you wont regret it !
orkade inte kolla klart hela, utan jag tog mig upp hit.
funderar på att bädda ner mig i sängen eller nåt,
är så jävla trött verkligen.
-
en annan grej bara, vad har hänt med vädret idag ?
haha jag syftar på regnet alltså.
det har ÖSregnat konstant i typ 4 timmar nu.
inte svenskt mesregn, utan verkligen ösregnat.
trodde typ inte att det fanns så mycket regn på en gång.
himlen har väl sparat ett tag antar jag. haha.
-
ye, vi får se vad jag hittar på.
önskar att jag kunde klona mig själv till imorgon,
så att en del var på matten, en låg i sängen o dega, o en tvättade.
det hade vart nåt vavava ?
nu ska jag sluta svamla.
god kväll.
ATM: fick just sjukaste värken i magen
vad händer ???? var det mangon ?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0