ritz

god afton mina sköna !
-
har haft en superbra kväll me mina bästisar.
var bara med malin o freija,
ni är så galet bra tjejer !
snackade lite nostalgigrejer,
lite konfirmation o grundskolan i åttan-nian.
fan vad bra det var. så jävla bra verkligen.
nånting man inte fattar när man går på ebba,
är hur bra man har det där.
det är som ett andra hem, en andra familj.
jag saknar verkligen ebbaskolan.
allt var så speciellt där, fan vad jag älskade det.
det var en trygghet att komma till skolan varje dag,
o man visste att man skulle få träffa alla sina bästa vänner.
ebbatiden var det bästa av det bästa liksom.
svårt att förklara för dom som inte har gått där ..
-
vi käkade i alla fall på ritz,
ett trevligt ställe precis vid kanalen vid kungsport.
god mat o så, lite royal o lite dyrt kanske.
men gatttt vare !
sen satte vi oss en stund på franks o tog en kaffe,
det var mysigt.
-
nu ska jag snart nana, är jättetrött.
ska berätta en sak imorgon.
puss på er !
mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0