onsdag 17/8

hejjj goingar !
-
sista dagen på matteintensiven idag,
känns bra men ändå lite segt.
hade faktiskt inte sagt nej till typ en dag till.
kommer nästan sakna det lite,
kalle o danne är ju råsköna xD
haha nä men det har varit jättebra verkligen,
har man lite problem med matte eller nåt ska man verkligen gå dit.
det är värt varenda krona !!
-
åkte till stan me frida efteråt,
tog en fika o köpte en kalender !
nu när jag äntligen har köpt en kan jag få lite struktur,
kan börja planera saker osv.
haha sån tönt är jag, men det är så skönt med en kalender !
ska välja ut lite bilder jag kan ha i den också, det blir mys.
-
gymmet senare, ska gå på nåt balanspass typ !
aldrig var på det innan men har hört att det ska va bra,
så det kan ju va kul o testa.
yeye, vi hörs ! puss
såhär såg jag o frida ut idag !
hahaha så fult, vi hade typ klätt oss exakt likadant, utan att vi visste om det.
vita shorts o rutig skjorta båda två.
mina shorts är från abercrombie,
o skjortan är från tommy hilfiger, köpte den i london !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0