off to lisse

hejj gottisar !!
haft en bra dag ?
det har jag !
-
var på matten, fick VÄRLDENS goaste lunch idag,
jag skojar verkligen inte ...
nån slags fisksoppa var det, den var gudomlig !
åkte till stan efteråt me fridis,
gick in på firren o hittade lite smått o gott som jag tog med hem.
sen satte vi oss på espresso house o pluggade lite,
idag har vi gått igenom pq-formeln o lite så,
det känns riktigt bra !
-
nu har jag fixat mig o ska in till liseberg.
linnros spelar där ikväll, så det blir nice !
hade egentligen tänkt att banga,
men freija tvingade mig ...
vi hörs senare ! ciao
this is how i look tonight !
jeans o skärp från nolita,
toppen köpte jag i london på urban outfitters,
hatten köpte jag också i london fast på camden market.
seeee där fick ni se lite jag har köpt !
vet dock inte ifall jag bangar hatten ikväll ... får se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0