min sommar

min sommar har varit så jävla bra verkligen !
det känns som att jag inte hade nåra förväntningar,
inget "åååååh detta ska bli den bästa sommaren EVEEER" eller så,
utan jag bestämde mig för att ta dagen som den kom.
o det har jag gjort så gott jag har kunnat,
har haft det så jävla bra verkligen.
det började redan på skolavslutningen:
fulla o glada hehe
-
dagen efter vare sjöllans avslutning,
kvällen började på moon:
-
sedan hade vi nåra riktigt göttiga dagar i möttan:
åååh min mysiga byxdress !!
-
sen vare dags för världens roligaste gårdsfest:
önskar verkligen att jag hade bilder som speglar kvällen ...
det var en av dom roligaste festerna jag har vart på !!!
sjukt mycke skönt folk, alla var fulla o glada.
det var grymt !
-
sen vare midsommar, fyfan vilken sjuk kväll.
vi började i möttan o slutade i vallda,
vafan gick snett ?!
sjukt kul vare iaf:
-
nåra dagar efter midsommar vare dags för coldplay,
fyfaan vad bra !
kommer verkligen aldrig glömma det dygnet:
låååång väntan vare
men allt var så jävla värt. det var bäst.
helt magiskt.
-
hade nåra chillhäng i stan på kvällarna me favvisar,
bilderna är från massa olika tillfällen:
-
vi hade ändå våran standard i möttvik,
vilka sjukt bra kvällar vi hade där !
åhh:
ciggen har vart med hela sommaren
-
jag har jobbat en del ...:
-
o så drog vi till marstrand v 27 !
-
hängde ännu mer i möttan:
-
drog iväg till hönö en kväll baa:
-
yeee. hade nåra chillkvällar hemma innan jag drog till landet:
-
sen vare partyyyy hos frida en kväll också,
jag o sara hade så jävla kul den kvällen .. :
--
drog iväg till landet:
-
kom hem o körde chillhäng/morgonkrök hos mig !
efter detta tog vi det lite lugnt ett tag,
hade satc-maraton hos freija o lite så:
fast aa dom slutade ju med att vi låg deckade allihop ..
-
hade massa chillhäng på dagarna:
käkade på riiiiitz också:
-
var i london men den historian kan ni ju nu ...
ni får en bild iallafall ! :
-
var på matteintensiven en hel vecka !:
-
o så var jag på nimbusfotograferingen:
-
var på linnros:
ops elin ...
-
det har regnat lite ..:
yee, sen var jag hos hanna innan vi drog till storan :
o jag hann faktiskt hänga på scandic takterrass innan jag blev sjuk:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0