måndag 22/8

good morgon !
sovit gott ?
mmm det har jag !
var helt död igår verkligen,
så det var skönt att få sova ut.
sov i 13 timmar haha ..
-
idag ska jag inte göra så mycket på dagen,
typ skriva ut bilder till min kalender,
kanske städa mitt rum som ser förjääävligt ut verkligen.
aa det ska jag nog göra.
i eftermiddag/kväll ska jag göra en jätterolig sak,
har fan längtat sen min födelsedag.
ni får veta vad det är senare !!!
pusssss
-
btw ... jag smakade på den där marsen igår,
för att jag var så jävla sugen.
den var inte god ..
HAHAHA
denna bilden hade elin taggat på mig o freija nu när jag vakna
den är från i lördags, när vi krökar med en flamingo.
wtf ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0