lördag 27/8

yaaman, ska vi köra på det hr igen eller ?
tror vi gör det.
jag är så rastlös, hade klättrat på väggarna om jag hade kunnat.
typ.
imorse vaknade jag typ halv 9 av åskan.
det ösregnade, åskade o blixtrade.
rätt mysigt ändå.
jag bestämde mig för att gå upp,
pap o vic skulle åka till nimbus ändå.
la mig i soffan me mitt täcke o kollaade satc.
åhhhh va mysigt.
började på säsong 4, frey du får kolla ikapp nu !
jag ligger 6 avsnitt före dig !
gick o gjorde ett glas med oboy,
men kom o tänka på lite saker ..
hur blandar man sin oboy godast ?
lägger man i pulvret först, o sen mjölken,
eller ska man hälla i mjölken först o sen pulvret ?
jag gör alltid alternativ ett, fast inte idag ...
o vad är godast,
att dricka ur glas eller mugg ?
jag tycker glas ! hehe.
aa ni märker ju att jag har för mycket tid över att tänka.
-
so, what's up today ?
not much for me.
kanske orkar ta mig ut sen,
det är trots allt en rolig grej.
får se hur jag mår !
det är i alla fall bättre idag :)
-
vi hörs sen ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0