lördag 20/8

hejjjj !
-
skrev ett fint långt inlägg imorse,
men glömde publicera ...
snurrig !
-
har iaf vart på torget och i stan,
fixat lite grejer o köpt lite nytt o så.
nu har jag slängt i mig lite mat,
o precis fixat mig.
hade verkligen svårt att bestämma vad jag skulle ha på mig,
men då tog jag en titt på mina pärlgalgar.
på dom hänger mina favoritplagg,
o då hittar amn ju alltid nåt att sätta på sig :)
ikväll ska jag till hanna först,
sen ska jag o frey o nåra till in till stan.
vi ska antingen till storan eller apartment nr 4.
det blir trevligt !
får se ifall jag tar me kamera ... hehe.
-
vi hörs ! puss
så här ser jag ut ikväll !
linne från rare, typ två år gammalt om inte mer ..
shortsen från gina, också mer än två år gamla.
smycken är lite blandat,
men jag antar att de flesta går/har gått att köpa på raglady !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0