london dag 5

hade lite grejer att fixa på abercrombie,
så vi drog dit på morgonen igen.
shoppade lite runt piccadilly circus,
o åkte ner till harrod's o kollade läget.
hittade en nice klänning för 80 000,
kände att den var värd det så ni får se den snart !
sjukt snygg var den !!
sen drog vi en liten mini-tripp till hackney,
hehe. den var inte så mini.
vi virrade omkring i ghettot ett bra tag faktiskt,
o kom därifrån utan att ha fått gjort det vi åkte dit för.
då var jag lite grinig,
men när vi äntligen kom tillbaka till oxford käkade vi crêps,
o då blev ja glaaa igen :)))
chillade på hotellet o käkade italienskt till middag,
sen åkte vi london eye o hade en perfect last night of our trip !
hehe röka-i-sängen-sugna
alltså jag har jättemånga fina bilder från den här kvällen,
men vårat internet har fuckat sönder så en bild tar typ 10 min att ladda upp,
o ibland funkar det inte ens !
jag lägger upp bilder från denna dagen en annan gång,
eller så får ni kolla på fb när dom kommer upp.
ska försöka fixa en dag till med bilder,
men det beror på tiden ... puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0