hormail

det är en sak som stör mig.
nästan varje gång jag ska logga in på bloggen,
så skriver jag hormail istället för hotmail.
jätteirriterande verkligen.
nåt som är ännu mer irriterande,
är att mailadressen inte sparas.
så VARJE gång jag ska blogga måste jag skriva in den.
o VARJE gång skriver jag hormail.
aa ifall ni ville veta alltså ...
-
nu har jag äntligen gjort min engelska !
thank god !
vi fick fan svåra glosor ...
har ny lärare i engelskan.
hon verkar helt okej men lite ... konstig typ.
men jag tror att det kommer att bli bra ändå.
yeye, vad ska man gö nu då ?
spela lite wordfeud typ.
nana tidigt o ha lååång sovmorgon.
aa det är rätt gött.
okej, så lång är den inte, börjar 10.20.
men alltid något !
-
svammel på mig.
vi hörs imorgon !
natti lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0