hehe sämst

tjaa fuckers !
har haft en riktigt gödig dag idag !
först vaknade jag av att papi kom in till mig,
han letade (såklart) efter katten.
hon hade gått o gömt sig i garderoben. sötisen.
-
drog bort till media markt o köpte ett minneskort.
ja, det var ju det jag skulle berätta.
victor har pajjat mitt 8 gigs minneskort genom att lägga in en film på det som inte går att ta bort utan att kapaciteten på kortet förstörs.
dessutom har han gjort sönder själva kortet,
så det inte går att formatera det eller liknande.
sjukt jävla irriterande !!!!!!
-
i alla fall, på vägen hem hämtade jag upp lissygirl vid bussen.
vi ååkte hem, jag käkade lite frulle o så.
vi har bara schlappat hela dagen,
legat ute o kollat film o ba gööttat oss.
när hon drog började jag försöka packa, men det gick inte.
har skypat me frey nu under kvällen o så,
mina päron köpte pizza till middag till mig, gatt.
-
yeee, nu ska jag fortsätta packa ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0