fredag 12/8

god morgon mina solstrålar !
sovit gott ?
det har jag gjort !!
-
var ju på gymmet o testade milon igår,
det är ett sjukt bra träningspass.
det är olika gymmaskiner med elektroniska vikter,
som ställs in efter ens egen kapacitet typ.
man får ett kort som man stoppar in i maskinen,
ställer in o sen funkar allt.
ett varv på milon tar 17,5 minuter,
o då har man tränat hela kroppen riktigt bra.
så det testade jag på igår,
o det var sjukt mycket jobbigare än vad jag trodde !
efter milon gick jag o mams på mrl, det var gött.
-
åkte hem o fixade lite god plockmat,
sen visade jag min shopping för henne o sen drog jag till freija.
frida kom dit också,
vi kollade på never say never och something borrowed.
visst att min uppfattning om justin bieber har ändrats nu,
men jag skulle aldrig sätta mig o kolla igenom massa you tube-klipp.
jag är fascinerad över hur stor han har blivit på så kort tid,
men hans musik är fortfarande inget som faller mig i smaken,
oavsett om han verkar vara en skön, ödmjuk kille eller inte.
så nu är det bevisat:
man kan se filmen utan att bli kär ! haha
såg something borrowed också, men jag trodde den skulle vara bättre.
känns skönt att jag inte la ner pengar o såg den på bio, hehe.
-
nu äre frukost ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0