fortfarande sjuk

åååh vad jag hatar detta !
är dock på väg att bli bättre,
men det är långt ifrån bra.
ni skulle höra hur jag låter !
fy i helvete alltså !
-
har läst tre böcker på fyra dagar.
yep, call it what you wanna call it
(i'm a fucking alcoholic)
SKOJA.
jag har så tråkigt va ...
haha jag tyckte typ att det var kul.
seriöst. nu får jag skärpa mig.
-
aaa, är typ socialt handikappad nu.
kul för mig. nä inte direkt.
hoppas att jag mår hyfsat bra imorgon,
har en rolig sak inplanerad på kvällen.
UTGÅÅÅNG WOOOOOWOWOWOWO
nej, jag skoja igen. astråkig i know.
det är en överraskning,
ni får reda på den imorgon !
kan hända att personen i fråga läser,
i don't take any risks !
-
är sjukt less på att missa skolan iaf.
inte så, men jag vill tillbaka dit.
inte för att jag verkligen vill till skolan,
utan för att jag vill få lite rutiner,
träffa alla, få ordning på allt.
eller vill jag verkligen det ?
på ett sätt vill jag inte gå till skolan mer.
det var skönt i ettan att få nytt umgänge,
men ibland, speciellt idag av olika anledningar,
har jag funderat på om jag verkligen valde rätt.
alltså linjen är verkligen jag,
men vissa saker får mig ändå att tveka.
det handlar inte om linjen i sig om jag tänker efter,
det är nog mer ... att jag inte passar in med dom som går där.
det ger sig. det har det gjort förr.
kommer ändå aldrig byta därifrån,
men ibland kan man drömma !
-
whatever, sluttjatat.
var tvungen att skriva av mig lite.
vi hörs snart ! puss
såhär pigg såg jag ut igår.
lite lagom svullet ansikte sådär,
sjuk och fruktansvärt uppgiven.
och uttråkad. syns det ? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0