engelskafuckingglosor

hajjjjjjj
-
victor hann inte följa med o käka,
han skulle träna o på jobbmöte efter det.
så vi stannade vid kusinerna,
plockade upp elin o johan o åkte till jungman jansson.
jag lackade typ på lennart,
han sa att matte b var enkelt.
han är typ 75 o kan ingenting om matte ?
iallafall inte matte b. den jäveln.
annars vare trevligt !
åt riktigt god mat, gattttt.
-
kom hem o det var bara att sätta sig med plugget.
synd för mig att jag inte orkar lära mig engelskan ...
alltså jag orkar verkligen inte.
hon kan inte ge oss glosor från idag till imorgon.
jävla hagga. man gör inte så.
dom vill inte fastna i mitt huvud.
har jävla tyska till imorgon också, fml.
-
yeye. måste försöka göra nåt åt det nu,
kanske slänger in ett inlägg senare.
så länge kan ju ni likea o kommentera min nya pp ?
jaaa vilken bra idé !

Kommentarer
Postat av: f

haha randombild

2011-08-31 @ 20:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0