dagen

hej !
-
åkte till torget o växlade pengar o så förut,
det var skönt att få det gjort.
åkte hem o sen kom malin till mig !
vi har legat nere på bryggan hela dagen,
hur skönt som helst verkligen.
solat o badat o gottat oss.
jag har dock bränt mig ..
alltså hela min baksida. ryggen o baksidan av benen.
ajajaj. det gör ont. svider. oruttad tjej.
-
nu håller jag på att fixa mig lite grann,
ska in till stan me frey o malin (kanske fler) o käka middag.
tror vi ska sitta på ritz ! kan bli mys.
ye, vi hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Du är nog inte ensam om att ha bränt dig idag :(

2011-08-02 @ 19:07:19
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: sandra

Vinnaren av dagens blogg är nu uppe! Kolla om det blev du, Grattis i så fall! :D Vann du inte? Ny chans kommer någon annan dag här framöver :)

Kram

2011-08-02 @ 23:19:20
URL: http://sandraaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0