back on track

kände att jag förlorat min sociala kompetens ett tag idag.
men det var bara ett infall,
hade väl vart ensam utan att snacka me nån för länge.
haha !
ikväll har jag iaf vart me favvisar,
freija felli o amie !
kollade what happens in vegas o lite satc,
supermysigt.
har inte träffat felli sen innan london,
så det var kul att ses igen !
-
imorgon har jag lite saker att göra,
ska va inne i stan vid 4.
sen på kvällen ska jag till hanna på lite krök o så,
o sen ska jag antagligen till storan eller apartment nr 4 !
vi får se hure blir.
-
that's all for tonight,
vi hörs mer o bättre imorgon ! pussis
this is meeee almost a year ago.
taggad för fääääst woopwoop
om jag inte minns fel gick det lite snett den kvällen,
kom hem själv o vaknade me felli next to me the morning after ..
haha whaaattafuuuck verkligen.
yeye, det var kul iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0