torsdag 28/4

tjaa fuckers

jävligt slapp dag i skolan idag.
hvitfeldtskadagen.
vad gör man då ? ingenting.
går runt o fyller i ett papper där det står vart man har varit.
så kollar man på programmet o låtsas att man har vart där.
drog ner till stan o träffade felli, elin o amie.
chillade en stund, sen började dom o då drog jag tillbaka tll skolan.
självklart började vi kl 10 o fick inte närvaro förrän kl 2 när man lämnade in skiten.
så jävla segt. men aa det gick ju bra ändå.

nu har jag ångest.
för jag har samhällsprov imorgon o jag kan det inte.
varför bloggar jag om jag behöver plugga ?
för jag kan inte plugga. jag orkar inte.
har tydligen både matteläxa och feläxa till imorgon med,
men jag orkar fan inte ens börja med det.
vill kolla på greys. måste lära mig samhällen.
ska skjuta hansåke imorgon. rätt åt honom.

NÅN SOM KAN NÅT ? hjelp


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder jatack

2011-04-28 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0