torsdag 14/4

haajjj !
-
vilken ovärd dag jag hade i skolan idag.
hade kunnat börja 1, men började 20 i elva.
kollade på en film i 20 min, sen håltimma i två.
dom tog inte ens närvaro -.-
sen äcklig påsklunch i bamba, o sen gympa.
efter gympan vare företagsekonomi, sjukt segt.
slutade halv 4.
-
jag, emelie, frida, my o sarah drog till torslanda.
åkte hem till linnea, dit lisa o amanda kom också.
spelade match mot torslanda o vi vann !
haha träningsmatch dock men det var nice ändå.
vi hade ju ingen målvakt, så vi lånade en från torslanda p98 !
han var jättesöt o jätteduktig, hade aldrig vunnit utan honom hihihhi.
nää skoja. mn okej han var jättebra faktiskt !
insåg att min kondition är sämst. tyckte matchen va asjobbig.
tror att det beror på att mitt knä var fuckat så länge,
o att jag inte har kunnat träna kondition.
-
nu ska jag iaf duscha o så, sen ska jag nana.
pusspuss !
man får bjuda på sig själv ibland ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0