tisdag 19/4

eeyyyy !

vaknade av mig själv vid 10 idag
satte på greys o såg nåra avsnitt,
mmmm de va mysigt. min bebis låg o gosade också.

ringde elinpelin o hon kom hit vid ett.
vi tog mopparna till 4gott o köpte godis till imorgon
wiiiiiiiii PRAAAAAAAAG :D
aa, sen fick hon punka o vi fick åka  till statoil.
dom kunde inte hjälpa så bra ..
så vi fick fortsätta åka me punka, hehe.
men det gick bra ändåååå.

aaaa, nu håller jag på att packa.
varför sitter jag här då ?
för att jag såklart inte vet vad jag ska ha med mig
det är fan assvårt.
vad ska man ta med sig ?! skjut mig.
aja, det löser sig säkert. klart att det gör.
nu ska jag fortsätta me packningen,
bjuder på en fein bild från prag last year

det gör jag inte alls eftersom det inte går.
jag lackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0