sunny day

hejj gottisar !

ååh vilken bra dag jag har haft idag !
mötte upp malin på torget vid 12.
åkte o hämtade min raybans på järntorget,
sedan åkte vi vidare in till stan.
gick runt i några affärer o kollade lite,
sedan satte vi oss på cappuccinos uteservering.
en go caesarsallad med cola i solen,
kunde verkligen inte bli bättre !

sara ringde o kom o joinade oss.
gick o köpte glass o satte oss vid kanalen.
ser två killar me vattenskoter,
trofan att det är victor o hans kompis, haha !
fan va gött det såg ut att åka vattenskoter.
mmmm sommmmar.
hade i alla fall mysigt där i solen ett tag,
testade en ny glassmak. delicatoboll !
jätttttegod verkligen, sommarens favvo tror jag.

vi träffade elin en snabbis innan vi åkte hem också.
nu ska jag stoppa i mig något snabbt,
sen drar jag till gymmet.
puss !


bjuder på en ful liten bild på mig också
mm gattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0