söndag 3/4

tjäääänareeee

hade jättekul hos anton igår verkligen !
massa trevligt folk o en riktigt bra kväll.
åt dock en kiwi så hela min tunga svullnade,
men det gick över ... hehe.
hanna fick även i sig lite go rostbiff, eller vad säger du, hanna ?
salladen var också mycket god ! samt äpplena.
tack anton ! hehe

idag vare jooobbbbb i tre och en halv timma.
slutade tre, åkte till stan o mötte upp bea.
tog en fika o catchade up vad som hänt sen sist.
vi ses ju så jävla sällan, därför är det så himla mysigt när vi väl ses.
älskar dig min lelle beatrixx

när jag kom hem fick jag även veta att sally hade försvunnit.
alltså, SALLY ... det går verkligen inte ihop.
hon hade vart borta i typ 4 timmar, o det är verkligen inte henne !!
hon som aldrig rymmer, som aldrig sticker eller följer med nån.
vafan hände liksom ?
vi hade precis gjort upp en spaningsplan, vem som skulle leta var o så,
då kommer en tjej med sally i koppel o sally var lika glad som alltid.
så jävla korkad hund ... hahah.
aja, det var väl tur att hon kom hem iaf, annars hade det inte vart kul :(














tedeland bjuder på den sista !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0