söndag 10/4

haajj goisisar !
-
hade en supermysig kväll på sense igår.
satt där i flera timmar med freija, elin o sara.
sara drog efter en liten stund, men vi hade det jättemysigt ändå.
riktigt grym kväll.
-
idag vaknade jag 10.17 av att min telefon ringde.
scandinavium ringer. fan vadj ag inte ville svara.
men jag gjorde det ändå, o dom frågade om jag kunde jobba.
svarade att jag inte kunde, o sov tills mami väckte mig halv 1.
riktigt skönt !!
-
vi åkte in till stan o shoppade lite.
köpte en tröja, ett par jeans o lite smått o gott.
hämtade också ut ett paket från h&m, big like.
-
nu ska jag kolla gossip girl, ha de gottttt !
-
like på klänningen

Kommentarer
Postat av: f

påsar o stök på golvet, obäddad säng, nuu blir frej besviken

gå o städa me dig unga daaam

2011-04-10 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0