PRAG

det finns så mycket att säga
ska se ifall jag orkar

börjar me bussresan ner då,
vi ska dela buss me halmstad p94
kul att dom har 24 föräldrar med sig,
som visar sig vara riktiga bitterfittor.
sov... max 2 timmar på vägen ner.
det var förjävligt.

underbart att komma fram.
en välbehövlig dusch, sen ut i stan.
22 grader o sol väntade oss,
sjukt jävla gött vare.
dog på kvällen i min säng.
spelade handboll dagen efter,
lika fint väder. ooh så underbart verkligen.
vann 2 av tre, impressive of bredden !
utgång på kvällen, rätt lugn för allas del.

matcher dagen efter igen.
fortfarande underbart väder.
åkte till nån jävla baseballplan o spelade.
o sprang i vattenspridare. o solade.
vann en av två, gick vidare till a-slutspel
för er som inte fattar är det asbra.
vi är liksom bredden, o går till a !
sjukaste verkligen. vi är så braaaaaa !
en liten tripp till gula marknaden ocskå, mmm
mådde bajs på kvällen, tror det var sömnbrist.
hade sovit way to little, såg suddigt o hade tinnituss.
sjukt välbehövlig sömn !

dagen efter, a-slutspel.
första matchen möter vi lundagård.
för er som inte vet vann dom sm-guld i år.
vi förlorade med 4 bollar.
för er som inte fattar är det asbra.
förlorade dock andra matchen också, o åkte ut.
fast vi var sjukt nöjda.
drog en gottig sushi på rullband också,
mmmmmm va goootttttt.
shoppade lite också såklart, mmmm niiice.

sjukt rolig kväll. först lite chill me glass o så,
amanda fyllde år.
sen gick vi ut vid 1 o kom hem halv 5.
vi hade så jävla rolig verkligen.
fan vad jag älskar prag !!!!!!!

aa. sen äre hemresan då.
sov inte mycket mer.
hatar halmstads föräldrar mycket mer.
försökte plugga... samhällsprov, dööö.

är så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
ser suddigt. he he.
ska nog decka i min säng snart.
tyskaprov imorgon, l-l-l-love it

jag ser ut smutsig
vaa-a-h-e-rmee
2. du är konstig
du har fint hår. faktiskt.


ba ett litet (hehe stort) smakprov på våran sista kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0