onsdag 27/4

tänkte skriva måndag
det känns som måndag
rätt skönt att det är onsdag ändå,
lite närmare helgen

imorse åkte jag till skolan o gjorde tyskaprovet
det var inte så svårt faktiskt, tror det gick bra
åkte hem efter tyskan för att plugga.
la mig o sov me min bebis i två och en halv timma,
redigt skönt vare !
victor kom o väckte mig kl 1 typ o sa att han hade gjort lunch.
han är allt bra ibland !
käkade lunch, satte mig o pluggade i typ 4 timmar.
känner mig rätt duktig, men jag kan fortfarande inte skiten.

ska fortsätta plugga nu, sen ska jag kolla greys o sen nana.
imorgon äre hvitfeldtskadagen, vilket innebär inga lektioner !
rätt nice. ska va i skolan vid 10, hoppas vi får sluta tidigt.
yeye later guys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0