onsdag 20/4

denna dagen vi har väntat på så länge ...
kommer aldrig glömma det där mötet i januari,
krismötet.
ska vi fortsätta o åka till prag, eller ska vi skita i allt ?
haha jag trodde fan aldrig att denna dagen skulle komma då,
jag trodde typ aldrig att vi skulle komma iväg.

men, det verkar som att vi faktiskt gör det
för idag åker vi ! :D haha fan va kul det ska bli,
jag verkligen längtar tills vi kommer dit !
har nästan packat klart allt också :))))

o så skulle jag gosa lite extra me min bebis idag,
men när jag vaknar, trofan att hon är borta då ?
va ute o leta, letade inne, men hon va fan borta.
fick typ ångest, min lelle bebis fick inte va bortaaaa :(((
så skulle jag gå ner i källaren o hämta en handduk,
trofan att hon ligger i bastun då !
haha blev livrädd men nu är hon är o gosar me mig,
ååh va jag kommer sakna henne. min pluttis.

yeye har inte så mycket mer att säga faktiskt.
önska oss en sjukt rolig resa i prag,
så får ni se lajte bilder när vi kommer hem !
om det finns dator där nere kanske jag ger er en update också.

puuuuuuuuussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0