onsdag 13/4

helluu !

hann inte blogga igår, eller så orkade jag inte.
lite både och typ.
igår i skolan fick vi tillbaka naturproven,
o tro det eller ej men jag fick 25/27,5 !!
haha så jävla nöjd ! på mitt andra fick jag 25/28,
så jag funderar på att satsa högt i denna kursen.
igår när jag kom hem rensade jag också på mitt rum.
fick nåt ryck o slängde onödiga saker.
är inte klar, men får fortsätta en annan dag.

idag har jag haft två lektioner, rätt chill.
först drama, sen håltimma o då käkade vi på deli & coffee.
drog till skolan o hade svenska, sen slutade vi.
fightades med victor om spotify på vägen hem, hehe.
väldigt roligt, tills han ringde o lackade.
åkte o solade o nu sitter jag här !
ska plugga lite samhäll tror jag, sen äre träning me bredden.

p u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0