nyttttt

nee jag orkar inte visa allt nytt
men jag fick ett litet påskägg av min faster idag
eller igår egentligen, men mamma gav det till mig idag
SKIT SAMMA jag har fått ett påskägg av min faster.
fick lite godis såklart, men hon hade också köpt en kjol till mig !
-
hon köpte den i usa när hon var där för ett litet tag sen,
en mörkblå med vita prickar från abercrombie
åhhh den luktar så gott
jag har min ultimata sommaroutfit nu !
kjolen, ett vitt tight linne o dom vita hilfigerklackarna.
mmmm sommmmmar.
-
anyway, hade nog tänkt gå o stöka ner mitt rum lite nu
tycker att det är så städat så det behövs
ellerhur freija ?
-
soffy the poser

Kommentarer
Postat av: f

skitunge

2011-04-10 @ 23:13:22
Postat av: Anonym

ååh va fint!

2011-04-11 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0